Glad tjej!

Halloooo!

En dag full med jobb och sen träning sitter jag och Nille i soffan och myserer ostbricka, grillad kyckling, revbensspjäll och vindruvor, muuums! Passar man inte bra ihop när mans ska överraska varandra med vars en present som man köper i samma affär (olika dagar) och samma grejer fast olika märken, så himla roligt va det när vi byta, för de hade ju slått in de på samma sätt så vi fatta ju att det bar från samma butik och sen hade vi köpt typ samma saker, haha.. Jag fick mig en jätte fin träningströja från adidas, har velat ha en sån jätte länge och äntligen fick jag en :D hihi och massa fina rosor, idag är alltså en bra dag!:)

Och jag älskar min fina pojkvän. Och vill bara säga grattis till mamma och pappa på deras 21 åriga bröllopsdag! Älskar er världens bästa föräldrar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback