helg!

Hej!
 
Sitter just nu på jobbet.
Det är en härlig lördag idag, solen skiner sådär mysigt.
Massa mysiga och trevliga människor här och det bästa av allt, min bil fungerar och det känns riktigt bra!
 
Besiktninge på onsdag och innan dess ska vi bara hinna byta lampan som inte ska vara så svårt väl?
 
Har jobb fram till tisdag nu sen är jag ledig jihooo!!
 
Klockan är redan 12 så halva dagen har gått snabbt och det känns ju alltid bra!:)
Men jag är väldans trött (som alltid) lite jobbigt. vaknar ju alltid så himlans tidigt även om jag är ledig...
 
Veckan har i princip bara bestått av jobb och jobb. I tisdags var jag dock ledig och åkte på second hand och hitta två fina vaser men annars har det inte hänt mycket.
 
Jag och nilla har bestämt att vi ska hyra någon film till ikväll, baka och göra någon god mat. Om jag får välja vad vi ska baka så blir det KANELBULLAR!!! har blivit helt tokig i det, älskar det! muummmsss..
 
Idag hajar vi dessutom på anderstorp som åker till göteborg för match och med tanke på göteborg så måste jag dit snart!! nununu, skulle kunna åka på onsdag men det är ju som sagt inte kul att åka själv. Försöker få med mig systern min men hon jobbar ju också. jaja. Det får bli när det blir. :)
 
Nej, tillbaka till jobb!
Kraaam alla :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback