Jobb 2

Sitter på jobb 2 nu!
 
Såg att det andra inlägget inte kom iväg så det lades upp nu, men bättre sent än aldrig?
 
nu är det bara drygt 2 timmar kvar tills jag slutar sen är det tuff träning som gäller!!:)
Ska träna med becca imorgon innan jobb, öppnar ju 9 så då är vi på plats!
 
Imorgon hoppas dem ta något form av rekord i backarna, 12 bussar ska komma, herregud!!!!
Tur jag bara jobbar i backen till kvart i 4 och sen ska jag ner här och fördriva några timmar till!:)
Älskar mitt jobb, och alla jag jobbar med!:) Hoppas jag bara jag kan få lite fler timmar frammåt våren, annars har jag bara en helg i månaden som är min.. lite lite :((
 
Nej nu tillbaka till jobbet!!:))

Kommentarer
Rebecca säger:

Haha, jag avslutade passet i lördags med mördarmaskinen för benen.. Puuh kan knappt gå;)

Svar: haha!! men jädrar vad den bränner kalorier! ;))
Kajsa

2013-02-04 | 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback