Jobbx2

Sitter och har lunch nu och börjar snart jobbpass2! Sen direkt efter jobb blir det träning!!!:))

Igår var min älskade mamma och pappa hos mig och Gud vad jag saknat dem!! Börja med att vi fika och hade mysigt sen hjälpte pappa mig massa med lägenheten, slänger upp bilder sen, as nöjd! Sen åkte vi på second hand och jag och pappa fick en riktigt bra idé stolen nedan ska bli ett bord!! Hihi bara längtar tills jag får hem det!:D sen fick vi en jätte fin tak lampa av mamma och pappa som vi satte i köket och jag fick även med mig ett taco fat hem, i glas!!:)). Där är så himla mycket fint! Är sugen på en kista där också men det kommer massa nytt hela tiden, så väntar tills jag hittar den perfekta!:)
Kan slänga upp bilder på det senare!:) nej nu ska jag äta upp min mat:))

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback