MacBook

 
Vill ju så gärna köpa mig en ny dator, och ska jag köpa mig en dator ska det vara en rejäl och en riktigt bra.
När melle var hemma hos oss hade han med sin Mac och jag blev tok kär!
En sån ska jag ha har jag nu bestämt mig för, men finns ju 10 olika modeller i olika pris storlekar och såna obetydliga saker (tycker jag) som finns inne i datorn som de kan skijla 1000 lappar för.
Och går man till en butik och frågar vilken som är bäst så är ju alltid den dyraste bäst.
Kanske ska gå på magkänsla och välja den finaste? hihi
Ska iallafall ha en dator som man kan koppla till tvn och fungera bra till skolarbeten, (så det finns alltså en baktanke och inte bara för att det är kul att köpa en dator) utan jag passar på nu när jag har pengar än när jag är en fattig student och köper mig en dator.  
 
 
 MacBook Pro 15.4" MC975 Retina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback