min söta pojkvän!

Måste bara berätta hur underbar pojkvän jag har!
 
Jag hatar allt som heter snö och bilar på vinter, och så jobbar jag på en skidanläggning?! haha.. :)
Men så fort det blir väldigt halt eller det minsta halt, får jag alltid ett sms av nille att jag ska köra försiktigt sen för att det är halt eller liknande, han tönker alltså lite på mig, hihi. När jag är lite nere ska han alltid muntra upp mig med en mysig kram eller säga hur mycket han tycker om mig. När jag kommer hem från jobb hör man alltid en ljuv stämma någonstans ifrån "hej älskling" och då blir man så glad. Jag har offrat mycket för att bo med honom i Anderstorp men jag har aldrig tvivlat på att flytta dit och bo med just honom där.
 
Puss på dig min finis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback