Ny vecka

Nu har det gått några dagar sen sist..
I fredags efter jobb och handboll gick vi hem till becka och ville för lite vin, choklad och NHL spel, super mysig fredag! Lördagen va det jobb hela dagen från 8-8 och Nille åkte hem.. Söndagen tränade jag på morgonen och Sen åkte och jobba. Måndag, ny vecka och jobb även då. Började fixa med köksbordet som skulle målas och sen sätta ihop. Pappa har i princip gjort allt förutom att jag målade benen vita och jag blev så nöjd. Idag vaknade jag vid 8. Gick ut på en promenad hem och sen måla en gång till, gick och la mig en runda till. Åkte in till Gislaved för att köpa ny vas, halstabletter och choklad till en liten sjukling.. Hem igen och börja städa upp och fixa och nu har jag fått upp både väggtexten och köksbordet och jag är så nöjd!!:D sen blev det träning men jag var riktigt seg usch. Men de får man väl va ibland. Nu har jag och Niclas nyss ätit tacos! Mumms och väntar på CL matchen, Arsenal spelar så det är väl bäst att jag hajar på dem ;) har dragit ut soffan till bäddsoffa så vi riktigt kan bre ut oss!:D

Imorgon är det match och vi hoppas på vinst, stor sådan skulle inte skada!:)

Kram


Kommentarer
Anonym säger:

Vilken fin väggtext :')

2013-02-19 | 20:36:07
Bloggadress: http://trojanduhatar.blogg.se
Svärmor säger:

Vad fint bordet blev:)

2013-02-20 | 06:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback