Onsdag!!!

Sitter för tillfället på Bilprovningen, har inte en aning om hur man gör eller något så jag är här en kvart innan haha:) hoppas bilen klarar sig nu, är lite väl skitig men det kan de ite vara ombesiktiga på väl?

Iallafall de var ju några dagar sedan jag skrev sist men inte hänt så mycket heller.. Tränat och jobbat typ, har jobba sedan i Torsdags och ska jobba framtill söndag nu vad jag vet.. Puuuh, länge och mycket men är de högsäsong så är det! Och tiden går ju bara lite snabbare tills jag ska hem!!!:) längtar så himlans mycket!!

Idag vaknade jag vid kvart i 8 trots att jag ställt klockan på halv 9, boo.. Går inte att somna om! Gick till gymmet vid halv 9 och sedan frulle och direkt till jobb och nu har jag precis slutat dårå..

Är himlans sugen på att springa ikväll men det kommer ju förmodligen ha hunnit bli mörkt tills dess bara för att jag vill göra det..

Nu har det kört förbi tre ambulanser på den stora vägen utanför där jag sitter, något har nog hänt. Iallafall nu måste jag koncentrera mig på det jag är här för att göra! Hihi

Hörs en Annan dag!!:) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback