Söndag måndag

Godmorgon!

Ligger vaken nu, har varit vaken sen Nille åkte hemifrån lite jobbigt att vakna av det och sen inte kunna somna:(
Igår iallafall så Åkte Emma och Wille från mig vid 9-10 någon gång upp till backarna och jag gick ut på promenad i 1 1/2 timme, jätte skönt!!:) kom hem och sen ville de att jag skulle hoppa in någon timme på berget när det var som mest och sen åka mer till receptionen , var där nere till halv 8 och sen åkte jag hem. Var så otroligt trött igår somna vid halv 10 ungefär..

Men nu är det måndag, ny vecka och jag är ledig:) idag tänkte jag ta tag i lite småsaker här hemma. Försöka lämna tillbaka en router och kolla på en dator:)) sen träna och förmodligen pyssla här hemma i lägenheten som jag inte kan få nog av:)) hihi

Nej om jag skulle försöka sova lite igen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback