Torsdagskväll

Full rulle idag, ställde klockan på kvart i 8, gick och träna och sen hem en timme duscha äta frukost Och fixa mig sen iväg till jobb vid halv 11 jobb fram till 5, kort dag som behövdes!!:) sen hem, Nille trän och jag stack också dit.. Hem efter 1 timme, fixa här hemma, bland annat diska och handtvätta två tröjor, jobbigt värre! Men nu är det gjort:)) sen kom Nille och Ludde åt pizza och kolla gårdagens match, så roliga dem två nissarna är, haha.. Sen gick vi ut för att återigen testa min bil och min älskling starta!!!!!! Så glad jag e nuuu !! Vi körde en liten runda men när vi skulle starta efter stopp va han lite trött men starts så vi måste nog köra en längre runda och ladda upp batteriet mer, men jag skulle inte kunna vara mer glad! Nu måste vi bara fixa ena framlampan sen är den redo för besiktning:)

Nu ligger jag i sängen och så läsa några sidor ur leva&bo, har blivit en favvo tidning haha:) nej nu ska jag sova gym imorgon bitti och sen kommer wilmer!!:))
Kram och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback