Äntligen en dags ledighet!

Wihoo! Slutat för dagen nu:) och imorgon e jag ledig!! Kom lite senare från jobb idag då jag fick Ringa ambulans och allt precis vid stängning!
Som den allsysslare jag är tog jag på mig rollen som sjuksköterska, tolk, stöttare, lekkamrat samtidigt som jag skulle städa och räkna kassan, blev lite mycket där ett tag men det löste sig och ambulansen kom:)

Nu är jag och Nille påväg till Willys för att storhandla, han fråga mig innan om det räckte att han förde över 1600kr så då förstår ni att vi verkligen ska storhandla! Blir ingen träning alls idag, får köra ett morgondags med promenad imorgon istället:))

Vår älskade bil rullar nu på som vanligt och även lite bättre! Glad är jag må ni tro! :))

Iallafall så kommer min älskade mamma och pappa till mig på torsdag om det inte är dåligt väder (vilket jag verkligen inte hoppas det är) jag saknar dem så myyyycket nu!! Börjat räkna timmarna tills dem kommer hihi nej nu ska vi pysa!


Bilden visar att vi har plus grader!!!! Wiiiiie!!
Puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback