Ensam hemma kväll2

Nu sitter jag här igen själv, väntandes på nille som är ute och festar. Kvällen har inte ens börjat och jag väntar redan, får nog ge upp det annars får jag vänta länge. Imorgon e det ju jobb och tänkte träna på morgonen så ska komma i sängen tidigt. 
 
Iallafall nu är det ju så att jag är hemma själv och vad gör man bäst då om inte internet shoppar??
Blev ett par hunters, en pälskrage, navelpiercing och en väggtext som jag och nille ska ha ovanför sängen tänkte jag, men ska ta bort dem grejerna som sticker ut från texten. Super gullig!
 
 
 

Kommentarer
Dessan säger:

Piercingen var riktigt snygg! Var hittade du den? :)

2013-01-27 | 12:04:35
Bloggadress: http://desirepersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback