Ensam hemma

Nu ligger jag i sängen på väg att sova! Började som sagt dagen med gym, städa lite, hämtade nyckel till beckAs bil och handla lite till lunch och sen körde jag till jobbet, hade sällskap mellan 3 och halv 8 så det var kul!:) jobbade till 8, kom hem lagade kokt korv med ketchup enkelt men gott :D och nu var inte Nille hemma så orka inte göra något ordentligt! Kollade lite gladiatorerna och klickade hem ett linne från Nelly, tänk som träningslinne, ap snyggt!!:)) kan lägga upp bilder senare. Betalade mina räkningar idag och där försvann 5000 och våra gemensamma är inte ens betalda.. :( bilen har kostat för mycket nu.. Så hoppas inte vi måste betala något till min bara!!

Nej nu ska jag gå och lägga mig, Nille kommer vid halv 2 och sen ska vi upp vid 7 för han ska köra mig till jobbet, stackare.. <3 men annars blir det inget jobb alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback