Söndag

Sitter på jobb nu, lagom lugnt med lagom mycket folk, perfekt dag alltså!
Så länge allt flyter på som det ska kan jag gott jobba några timmar till:)
 
Ikväll så har jag och niclas bestämt oss för att vi ska ha en myskväll och äta gott och sådär för han har ju varit ute och svirat medan en annan varit hemma. Så vi ska äta kycklingfilé med potatis och rotfrukter i ugn och lite hemmagjord tsatsiki till, muuums!
 
Nu är det alltså söndag igen, och det enda jag hoppas på är att bilen är klar till imorgon! Niclas har varit söt som socker och kört mig till jobbet och sedan hämtat mig på kvällen:) förmodligen kommer jag få köra ialla fall imorgon med nilles bil och han får cykla. Så får vi hoppas att vi kan hämta bilen på kvällen.
Sen måste vi få igång min bil för den ska på besiktning i slutet av februari så hoppas verkligen är vädret blir lite mildare nu.. boohoo..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback