8 juli

Dagen är här och jag och världens bästa syskon blir 21 år..

För mig finns det egentligen absolut inget att fira.. I nästan 21 år var jag lycklig, hade världens bästa familj och vänner, men nu saknas något stort. Man går runt med stress i kroppen hela tiden tills man kommer på anledningen till det. Jävla anledning.. Vi skulle fylla 21 år, bara 21 och du skulle fylla 55, BARA 55 år, varför redan nu. Du har aldrig varit sjuk eller något liknande och så är det du som drabbas, jävla skit!!!! Det enda jag önskade mig i födelsedagspresent var att du skulle bli frisk men ändå gick det åt andra hållet.. Åt helt fel håll... Nu finns det inget att önska längre, för ingenting kan få dig att komma tillbaka...

Fick ett brev av pappa imorse att läsa igenom.. Först började det med en fin dikt och på andra sidan var där en bild och mammas datum och namn, det var beviset på att nu var hon i himlen och ligger på minneslunden i Helsingborg.. Det var liksom det sista. Jag vill bara krama dig, men får väl åka dit och hälsa på dig bara :'( när jag flyttar till Helsingborg så ska jag besöka dig så ofta jag kan, mamma <3 sitta pch minnas allt, allt roligt vi haft.

Jag älskar dug och saknar helt ofattbart mycket❤❤❤❤

Jag har världens bästa familj och jag är så himlans glad över att jag är trilling, världens bästa syskon pch verkligen världens bästa pappa!! Jag älskar er 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback