Fyyyyyy...

Hade en jävla mardröm inatt.. Drömde om mamma om att hon var väldigt sjuk och det var oro i hela kroppen under hela drömmen och till sist när jag vaknar inser jag att mardrömmen kunde varit bättre än verkligheten, min mamma finns ju inte längre.. 😭

Hade ofta drömmar förr om att det inte slutade bra men så vaknade man och slängde iväg ett sms till mamma om hur hon mådde och fick tillbaka en uppsats och allt hon brydde sig om var mig i smset..

Jag saknar dig, di var så fin i drömmen och så stark, men det är ju så vi kommer ihåg dig.. Det är fortfarande helt ofattbart. Så fort jag tänker på dig kommer tårarna..

Mamma lilla mamma, jag saknar dig så in i bombens trots att de inte ens gått 2 månader .. 😔


Kommentarer
millan säger:

fina kusin.. :( skickar massa styrkekramar.. <3

2013-07-07 | 10:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback