De va den helgen

Då va det söndag igen och helgen är ännu en gång slut.
 
Imorgon jobbar jag på berget sen är jag ledig två dagar för att sedan jobba torsdag-söndag igen.
Och bara en vecka till lööööön!! wiihoo.
 
Vaknade vid halv 9 imorse och nu vill jag verkligen böra träna igen. men jag kan ju inte det riktigt än så jag och niclas (jag lyckades faktiskt få med mig honom) tog en promenad på 1 timme och en kvart! härligt va det!:)
Solen lös och inte så farkligt kallt.När jag hoppa in i bilen senare för att åka till jobb stod temperaturen på 10 grader!!!! men det sänktes sen när jag började köra, men ändå! det måste väl vara ett litet tecken på att det börjar bli vår:))
 
Nej nu ska jag sluta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback