En dag till, sen fredag❤

Dagen slutade inte bra igår och har verkligen inte börjar bra.

Körde ett as jobbigt cirkelträningspass med issa och becca igår. Riktigt skönt, men när jag kom hem började jag känna mig allmänt trött i kroppen och ont i halsen och det blev bada värre och värre, vaknade ett antal gånger inatt av att jag hade fruktansvärt ont i halsen. Vaknade sista gången vid halv 10 och hade även då jätte ont. Har även ont i huvudet ögon och öronen och seg i hela kroppen:( så hela denna dagen har bestått av vila på soffan, jag som egentligen hatar såna dagar, får inte heller träna och då vill man bara göra det lite extra.. Ska försöka vila lite till och hoppas på att jag känner mig piggare sen. Jobbar ju fram till måndag sen så det är ju inte jätte bra detta.. Men lite halsont är väl inget farligt.. :)

Nej nu ska jag vila på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback