Jädra mobil blogg

Har försökt blogga samma inlägg från mobilen 3 dagar i rad nu men hela mobilen har bara hängt sig och inte velat samarbeta.. Det jag skrivit om var i alla fall vad som hänt i veckan, sp jag skriver en kirris om det,
Måndags jobb hela dagen sen på kvällen blev det ett försiktigt gympass med Johanna. Tisdag va jag ledig, hade massa att göra, baka, besiktning och massa annat smått sen blev det Max. Onsdag bar jag ledig även då så bakade lite till och sen träning med becca och sen hade killarna match. Igår var det träning på morgonen och sen jobb. Idag ser dagen ungefär samma ut, träning strax och sen jobb i eftermiddag och ikväll är det foootboooll:D nej nu ska jag sluta. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback