Söndag yes!

Söndag för mig betyder ledighet imorgon!! Wiihoo, har börjat vrida på veckodagarna. Fast det blir jobb imorgon mellan typ 6 till 9-10 kanske, segt att jobba på kvällen de tiderna sen är jag ledig fram till lördag och sedan jobb fram till måndag, kanske kan hoppas på något pass till i veckan om jag har tur!

Gårdagen vad jätte rolig! Har så himlans roliga och bra jobbkamrater, tråkigt bara att säsongen är slut snart. imorse var jag konstigt nog inte trött alls.. Men det blev ingen morgonpromenad, kroppen fick vila lite:) imorgon kör vi på igen!

Sitter och kollar händelsen på tranarpsbron, känns konstigt att man kört på den vägen varje dag och se att sånt kan hända så nära på en. Tänk att en sån händelse har satt lilla östra på kartan, inget positivt med det men nu lär alla veta vart östra ligger när någon frågar vart man kommer ifrån! Hehe

Ragga Johan Falk ikväll!!! Pepsi Max och mörkt choklad riktigt söndagsmys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback