Vårkänslor!

Kollar ut genom fönstret och man kan inte annat än att älska vädret.
 
Har nyss ätit frukost och hunnit med en tmme på gymmet och ska strax bege mig mot jobb1, idag är det väldigt fint väder, det är lördag och det är skidåkning som gäller, frågan är om jag ens kommer att komma fram till jobb 1 utan problem eller om jag kör till jobb 2 direkt istället, det återstår att se. 
 
Imorgon är det match för herrarna som gäller och nilles föräldrar kommer upp och hälsar på och fikar med oss och sen kollar på matchen med mig:)! jobbar dock mellan 8-12 men det ska jag nog klara av! sen är det två dagars jobb kvar och sen ska jaag hem till underbara skåne och mamma!! tänk att man kan sakna en person så himla mycket. men jag lever på att det inte är många dagar kvar nu;)
hihi ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback